Presentation: Rebecca Adnell

Tjo alla fina läsare!
Mitt namn är Rebecca Adnell och jag är bosatt i lilla Huddinge utanför Stockholm tillsammans med mamma, pappa, lillebror och hund! Jag går första året på Mediagymnasiet, inriktning foto (tillsammans med Amanda!). Ett av mina största intressen är fotografi och därför lär ni få se en del hästbilder här!

Jag har ridit i sju år, hela tiden hos Monica - samma stall som Mika. Just nu står vi i ett stall i Västerhaninge och det är världens mysigaste. Rider lektionsridning en gång i veckan samt medryttare en gång i veckan plus lite hoppträningar och andra aktiviteter då och då. Tillsammans med hästägare/ridlärare Monica, en massa underbara stalltjejer och hästarna är det det bästa stället på jorden utan tvekan. Kunde inte hittat något bättre.

Hästen i mitt liv heter Focus och är min medryttarhäst. Han är en dum, knäpp och världsbäst D-ponny på 10 år. Jag har ridit honom i ett par år och är den häst jag rider mest i stallet. Vi har varit ute på några småtävlingar på Skutan och ett par stycken på Runsten, och i höst hoppas jag att vi kommer ut på våra första lokala tävlingar! Han är envis, rädd för allting och allmänt töntig ibland, men när han väl lägger manken till kan han faktiskt bli fin, både i dressyren och hoppningen. Vi jobbar vidare och fortsätter utvecklas mer och mer!



Trackback
bloglovin


RSS 2.0