Hästlöst idag!

Den här dagen har varit riktigt hästlös så därför har det inte funnits så mycket att blogga om. Har även haft fullt upp, men sorry för dålig bloggning!
Vet faktiskt inte när jag ska till stallet igen. Skulle ju ha ridit idag, men vi var inne på Skansen så var tvungen att ställa in det. Förhoppningsvis kommer det lite att blogga om snart :)
 
Nu måste jag sova, kl är halv tre(!!!), men jag ska försöka blogga lite bättre imorgon! Godnatt (eller snart godmorgon ;))
 
Kan även säga att min stationära dator har åkt på virus. Har de flesta bilder där och kommer inte åt dom just nu. Så om det blir lite bilder i repris ibland förstår ni varför.
 
finis <3


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken fin häst, är det din egen? :)

2012-07-18 @ 14:47:34
URL: http://evvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0