Lite spontanridning!

Igårkväll fick jag förfrågan av Amanda - som red hos Monica förut - att komma ut och rida hennes häst då hon själv hade ont i ryggen. Svarade ja och idag åkte vi ut till stallet. Fixade i ordning Maja (hästen) medan Amanda mockade, sen knatade vi ner till ridbanan. Första gången jag rider henne, faktiskt första gången jag över huvud taget ser henne, och det var riktigt kul :) Tyckte hon var supermysig. Lite ovant, tar ju alltid några gånger innan man vänjer sig vid en häst, men för att vara första gången tyckte jag att det gick rätt okej i alla fall!
Sen skrittade vi ut en sväng också innan vi vände tillbaka till stallet, fixade hästen, fodrade och sen var det klart!
 
Tack Amanda för att jag fick komma ut och för en trevlig dag :)
 
sötisen :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tyckte det gick bra! Du lyckades hålla igång galoppen iaf :)

2012-07-14 @ 16:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0